Kontakti
Vinkovačka ulica 6
32271 Rokovci
OIB: 47372067408
Tel./fax.: 032/225-400
E-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Proračun
Pristup informacijama
Komunalno društvo

Izgradnja dječjeg igrališta

Rekonstrukcija (dogradnja) dječjeg vrtića

Poveznice
Projekt: „BUDI AKTIVNA“
Projekt je u potpunosti financiran iz sredstava Europske unije, Europski socijalni fond
Obrasci
->
Obrazac predstavka, pritužba, prijedlog
-> Obrazac prijava obveznika kom.naknade
-> Zahtjev za promjenu podataka kom.nakn.
-> Izjave o korištenu i/ili suvlasniku nekretnine
-> Zahtjev za jednokr.novčanu pomoć za novorođeno dijete
-> Zahtjev za dodjelu stipendije
-> Obrazac za prijavu nepropisno odbačenog otpada
-> Obrazac zahtjeva za isplatom sredstava za udruge
-> Zahtjev za jednokratnu pomoć
-> Zahtjev za izdavanje potvrde o podmirenju svih obveza s osnove korištenja polj.zemlj. na području OA
Otpad
Kategorije
Nove odluke Stožera civilne zaštite RH
- Detalji
Od 13. srpnja uvodi se obveza nužnog korištenja maski za lice ili medicinskih maski, a više detalja dostupno je u prilogu ove obavijesti.
Nove odluke Stožera civilne zaštite RH
- Detalji
Sukladno trenutnoj epidemiološkoj situaciji Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske danas je donio Odluku o nužnim mjerama za organizaciju okupljanja na kojima je prisutno više od sto sudionika za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19.
Navedenom Odlukom se uvode nužne mjere koje moraju ispuniti organizatori svih okupljanja s više od sto osoba. Organizatori koji na okupljanju očekuju više od sto sudionika obvezni su Županijskom centru 112 dostaviti obavijest o održavanju okupljanja najkasnije 48 sati prije planiranog početka okupljanja. Organizatori koji su okupljanje prijavili sukladno Zakonu o javnom okupljanju nisu dužni dostavljati ovu obavijest. Također, svi organizatori okupljanja s više od sto sudionika obvezni su voditi pisanu evidenciju sudionika, kako bi se u slučaju da se ustanovi da je netko od sudionika bio zaražen virusom SARS – CoV-2, što efikasnije moglo spriječiti širenje bolesti. Kontrolu provođenja Odluke, kao i pridržavanja preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, provodit će timovi sastavljeni od inspektora civilne zaštite i policijskih službenika.
Nove odluke Stožera civilne zaštite RH
- Detalji
Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske danas je donio dvije odluke:
- Odluku o dopuni Odluke o privremenoj zabrani prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske
- Odluku o izmjeni Odluke o načinu organizacije javnog prometa za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19
Nove odluke Stožera civilne zaštite RH
- Detalji
Zbog daljnjeg razvoja povoljne epidemiološke situacije Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske nastavio je s ublažavanjem mjera te je danas donio Odluke.
- Ukida se zabrana javnih događanja i okupljanja s više od 40 ljudi te će se od danas broj ljudi koji mogu biti prisutni na pojedinim javnim događanjima i okupljanjima određivati preporukama i uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, zajedno s ostalim protuepidemijskim mjerama
- Sportska natjecanja moći će se održavati bez prisustva gledatelja, od 30. svibnja na otvorenom i od 13. lipnja u zatvorenim objektima
- Od 29. svibnja ukida se ograničenje da posljednjem ispraćaju mogu prisustvovati samo članovi obitelji i predstavnik vjerske zajednice te zabrana objave mjesta i vremena posljednjeg ispraćaja
- Pogrebi, posljednji ispraćaji i polaganje urne i dalje se održavaju uz pridržavanje općih protuepidemijskih mjera i preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
- Od 29. svibnja svečanosti sklapanja braka i životnog partnerstva mogu prisustvovati i druge osobe, a ne samo obitelj i svjedoci te se ukida zabrana održavanja svadbenih svečanosti
- Sklapanje braka i životnog partnerstva, kao i svadbene svečanosti održavat će se uz pridržavanje općih protuepidemijskih mjera i preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo










