Kontakti

Vinkovačka ulica 6

32271 Rokovci

OIB: 47372067408

Tel./fax.: 032/225-400

E-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Stanje u teretani

Trenutni broj korisnika u teretani: 0

Trenutni broj korisnika u sauni: 0

 

Kalendar rezervacija pogledajte ovdje.

Rekonstrukcija građevine (dogradnja) infrastrukturne namjene ul. S. Radića

ulica s radica

Rekonstrukcija i dogradnja zgrade „NK Frankopan“

nk frankopan projekt

STRATEGIJA RAZVOJA TURIZMA OPĆINE ANDRIJAŠEVCI 2017.-2022.

strategija razvoja turizma

izbori2021

ISTAKNUTE FOTOGRAFIJE

Projekt: „BUDI AKTIVNA“

eu amblem

Projekt je u potpunosti financiran iz sredstava Europske unije, Europski socijalni fond

 

www.strukturnifondovi.hr

www.esf.hr

slika 6223823796063
Općina Andrijaševci je uz sufinanciranje Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost nabavila 22 spremnika za odvojeno prikupljanje otpada: za papir (6 komada), staklo (6 komada), plastiku (6 komada), tekstil (2 komada) i metal (2 komada).
Spremnici su postavljeni na tri lokacije u naselju Andrijaševci i tri lokacije u naselju Rokovci.

Temeljem ove obavijesti mole se mještani da prethodno razvrstani otpad odlažu u postavljene spremnike predviđene za vrstu otpada koji je naveden na pojedinom spremniku jer će u protivnom Općina imati velike izdatke za odvoz nerazvrstanog otpada, što nije slučaj kada je otpad razvrstan po kategorijama spremnika.

Općina Andrijaševci je u suradnji s Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost nabavila 1200 komada kanti od 120 l i 50 komada kanti od 240 l, koje su namijenjene za odvojeno prikupljanje papira.

Kante su podijeljene po domaćinstvima, ugostiteljskim i dr. poslovnim prostorima na području Općine.

Odvoz prikupljenog papira po domaćinstvima uslijediti će u vrlo kratkom razdoblju o čemu će mještani biti pravovremeno obaviješteni.

Općina Andrijaševci

Disclaimer

Službene internet stranice Općine Andrijaševci.

Autorska prava polaže Općina Andrijaševci.

Radno vrijeme; Pon.-Pet., 07.00 - 15.00